545

Raiders’ players camp in Atlanta

The “neutral site” Jason Campbell referred to in interviews last week in interviews with PFT Live and Sirius XM radio will apparently be in the Atlanta area.

According to the NFL Network’s Jason LaCanfora, approximately 25 to 30 players are expected at a Monday through Friday camp at an undisclosed location in the Atlanta area.

It’s convenient for both Campbell and Richard Seymour, who are organizing the camp. Campbell lives in Northern Virginia, Seymour in South Carolina.

It look as if that’s the only work players will be getting for awhile. The Eighth Circuit Court of Appeals granted a stay to ownership through the appeals process Tuesday, meaning that unless there is some kind of unlikely breakthrough, players should be on their own through at least this month.

  • Share/Bookmark

Jerry McDonald - NFL Writer

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Brien, you want to talk about being most hated, say what you said in here earlier out loud anywhere in Oakland.

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 2:39 pm

    Kell……..ive kicked more bzies to the curb than u have lambed in ur entrie 100 years on this planet
    ———————————–
    You haven’t done a thing. That’s why you’re such a desperate little wannabe, ok?

  • Bauce Rules

    Mista is a known racist cuz he disses the prez lol….amazing

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Little pootbutt dreaming in chat rooms.

  • Bauce Rules

    MR…..im in Oakland now and no blk person would give a schit cuz the prez now looks awful to them too

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Lil Pootbutt

    When I was your age I was out seeing the world. Not sitting in chat rooms all day, challenging old men to a fight. Lmao.

  • http://www.cnn.com RAIDER

    1) Is good friends with MB, a noted racist who calls the president “purple lips”. Sticks up for MB at all costs.

    2) Has repeatedly expressed anger toward whites who take up for any black cause. Calls them race traitors.

    3) Said he wants to join the “Aryans”. Because he disagrees with O bama on health care, which brings us to 4…

    4) Hates B arack O bama. Says the same things about O bama as most right wing racists do.

    5) Is now threatening a black man, trying to get him to meet up for a fist fight.

    Not only do I wonder if Brien is white, I wonder if he’s David Duke himself.

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 2:43 pm

    MR…..im in Oakland now and no blk person would give a schit cuz the prez now looks awful to them too
    —————————————–
    You’re a damned liar.

  • Bauce Rules

    Michael Kelly….not my fault u hate ur life so much. I wake with a big smile every morning cuz i know u soon wont be waking up too many more days

  • DutchRaider77

    R8eray Says:
    May 17th, 2011 at 2:19 pm

    The Houston Chronicle’s Richard Justice passes along word that free agent Nnamdi Asomugha “doesn’t want any part” of the Texans.

    ____________________________________________________

    LMAO, they are going to a 3-4 and they are moving Mario Williams to OLB. It is going to be a disaster.

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Brien, Oakland hates O bama? Never heard of that.

  • Twocents

    I think it would more accurate to say that there is a long line of ruling elite that have been ruining the economy. My guess is that we could start with Woodrow Wilson.

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Oh, I think I know what you mean, Brien. White people in Oakland hate O bama. After all, that’s clearly who you represent.

  • Bauce Rules

    Kell u were in the day getting beat up byu your drill sgt….seeing world in one eye must be great lol….and im not on blog all day……go look at archives and u will be exposed as a liar again lol

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Lil Pootbutt

    When I was your age I was out seeing the world, Not sitting in chat rooms all day, talking about how many bishes you fantasize about. Lmao.

    See what I’m saying?

  • http://www.cnn.com RAIDER

    TwoCents, we had the best economy in the history of our nation in the late ’90s. Went south the minute Bush got into office.

  • Bauce Rules

    Lol david duke hahaha

  • Bauce Rules

    Kell u saw the world and brought back an uglyy white b^tch lol…..guess world did u no favors

  • Twocents

    Raider, We had a bubble economy created by the Fed’s easy money policy. Our currency has been devalued by 98% since 1913.

  • Bauce Rules

    Kell u when u were my age they had no planes or enough ships for u to travel all over……..next

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    On the other hand, your mamma is a skank btch, and you didn’t have any choice?

  • Bauce Rules

    Twocents<—–exactly and what happened in 1913? thank u

  • http://www.cnn.com RAIDER

    I’m willing to bet you don’t even know what a “bubble economy” is, twocents. And what in the hell is the “Fed Easy Money” policy? Did you just make that up? Spin it all you want, we had a good economy in the late ’90s. Started going to crap the minute Bush took office. Imploded just before Bush left office.

  • http://www.jerryisatwit.com MistaBrown

    Nothing but class.
    _____

    KoolKell Says:
    May 17th, 2011 at 2:54 pm

    On the other hand, your mamma is a skank btch, and you didn’t have any choice?

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Brien, at least Kell can go to his grave knowing he never once wished to be part of the Aryan Nation.

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Fool

    I was in Cancun & Copenhagen last year.
    Will be in Shanghai & Bejing this year.

    If you find a $20 lady somewhere this year, you’ll be lucky.

  • Bauce Rules

    Lol 60 years old doing mom jokes still

  • Bauce Rules

    China woooooooh that surely is one of the places on my to do list lol

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 2:56 pm

    Lol 60 years old doing mom jokes still
    —————————————
    I know how to talk to you little puzies.

  • RaiderRockstar

    Housh is way done Buckeye…he lost more than Chad at this point

    ***

    T.J. Housh only started 2 games last year and was active for all 16

    only finished with 30 catches for 398 yards & 3 TD’s

    He turns 34 years old in September. I’ll still take him as our possession WR over Chaz Schilens. We need a 3rd down chain mover. A big body that isn’t afraid o cross the middle and isn’t made of glass

    Houshmandzadeh would be cheap and fits the mold. Plus he’s a West Coast guy (born in Victorville , CA. Played for Barstow HS, Oregon State and the Seahawks in 2009)

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 2:58 pm

    China woooooooh that surely is one of the places on my to do list lol
    ————————————–
    Hehe, I’m sure it is.

  • Bauce Rules

    Kell i would never insult your parents…they are deceased since Reconstruction when u were a young man…..thats not cool if i did

  • RaiderRockstar

    Reports are Nnamdi doesn’t want any part of the Texans!

    ***

    ray,

    I’m gonna laugh if Washington signs him to play opposite DeAngelo (again) and then promptly disposes of McNabb & Haynesworth to make room!

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Fool

    I guess your parents never got the Jim Crow mud off their feet, eh?

  • Twocents

    Bauce, The Banksters finally got their way and created the Federal Reserve. It’s interesting that the bloodiest century in mankinds history followed.

  • Bauce Rules

    RRS……go read ravens boards….they dont like dude and he is tragically slow now

  • Bauce Rules

    Twocents….yep and sl@bama supports Fed Reserve

  • Nnamdi21

    RAIDER Says:
    May 17th, 2011 at 2:48 pm
    TwoCents, we had the best economy in the history of our nation in the late ’90s. Went south the minute Bush got into office.

    ====================

    Idiots are able to cleanly dismiss anything like truth reason, logic and verifiable facts. Thats how they stay Republican.

    Clinton left office with….$127-$350 BILLION dolalr SURPLUS.

    G Dub left office with a $13 TRILLION dollar DEFICIT.

    Many of those trillions un-accounted for.

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 3:01 pm

    RRS……go read ravens boards….they dont like dude and he is tragically slow now
    ————————————–
    Ravens Boards, Raiders Boards, Twitters all the Players….

    Lil Pootbutt

    When I was your age I was out seeing the world, Not sitting in chat rooms all day, Lmao.

    See what I’m saying?

  • Bauce Rules

    I already used Jim Crow line on u….get ur own material

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    Bauce Rules Says:
    May 17th, 2011 at 3:03 pm

    Twocents….yep and sl@bama supports Fed Reserve
    —————————————-
    Aaah, so you are a peckerwood possum eater!

  • Nnamdi21

    484. Florida, Texas, Louisiana, they meant it when they said “The South gonna rise again!”

    This is what you get when the ridiculous right rules.

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Well said, Nnamdi. You’re a pretty smart guy when you’re not defending Al. :)

  • Nnamdi21

    Raiders!

  • Nnamdi21

    493. lol! Thnx man. Enjoy the day Raider brutha!

  • http://www.cnn.com RAIDER

    Kell, what a shock to see Brien taking up for right wing whites, again. He’s something else, isn’t he? You’d think after his slip this morning, he’d do everything he can do separate himself from associations that would only further expose him. Nope. He’s still in full tilt, protect the white man mode. Just undaunted. I love it. He’s persistent. I give him that.

  • Bauce Rules

    Lol Kell is that all u got? Back in my day yadda yadda lol….pitiful….why not checkother teams boards and see what else others say? Called being informed

  • Twocents

    Nnamdi21, I don’t think you are counting the unfunded liabilities on your balance sheet.

    I am not a Bush fan, Dems and Reps are all criminals to me.

  • http://www.pro-football-reference.com/ KoolKell

    That Fed Reserve comment was a dead givaway.

    Bree the Possum eater.

  • Bauce Rules

    Lol Kell sl@bama doesnt support Fed Reserve?