Part of the Bay Area News Group

Raiders-Chargers underway . . .

By Jerry McDonald - NFL Writer
Sunday, December 30th, 2012 at 1:26 pm in Oakland Raiders.

A bizarre hailstorm has cleared, I’ve relocated to a part of the press box free of leaks and Sebastian Janikowski has has just kicked off to the San Diego Chargers . . . Michael Spurlock returns it for a touchdown. Real nice start, Raiders.

  • Share/Bookmark

[You can leave a response, or trackback from your own site.]

  • Try Some Reality

    Nice play by Houdini.

  • http://www.raiders.com Raider O

    Nice throw!!!

  • http://repealitnow.org MistaBrown

    Go Arizona!

  • mastercez

    Papa is depressing as hell to listen to.. he spends all his time chatting about the other scores today.. like it makes a difference!

  • 303Raider

    Pryor keeping his head down field….

  • dr_robert

    Lol! Great pass!

  • John David Booty

    FIRST DOWN!

  • The_Civilian_James_Trapp

    dammit..that was 6.

  • fingers

    Moore doesn’t get the concept of running straight and getting to the second level….. Then finding your hole

  • Raider 925 East Bay

    yea a first down!

  • RockyMountainRaider

    They getting scared

  • The_Civilian_James_Trapp

    Oakfshow Says:
    December 30th, 2012 at 1:52 pm
    Denise might as well take the bra off now,last time we will ever see her.

    =======

    LOL!

  • alex7

    lol jump passes.

  • MiamiRaider78

    COMPOSURE.

  • jackasspuria

    Fingers

    Haha!

    Denarius Moore hasn’t run straight-ahead since he was KO-ed by Dee Milliner in college when Tennessee faced Alabama.

  • The_Civilian_James_Trapp

    Zopi Says:
    December 30th, 2012 at 1:52 pm
    Again, the team looks unprepared or unwilling to play up, no leadership is the problem with Junior. That should come naturally in a head coach, Junior’s failure is to motivate this team.

    =========

    C’mon dude we need stability say the Denise apologists.

  • John David Booty

    The_Civilian_James_Trapp Says:
    December 30th, 2012 at 1:53 pm
    dammit..that was 6.
    ——————————-
    Not so fast.

    DHB still would have had to catch it first.

  • EMRaiders

    3rd and 3 again….what to call!?

  • The_Civilian_James_Trapp

    Now Tasker is ripping DMC…Denise sucked him off during the interview sessions. It’s obvious

  • morilla

    I wanna see Pryor take off and run for this 3rd down, c’mon.

  • John David Booty

    McFadden running hard today. Extra push in his legs. Thats what I like to see. Need to get him in some space though, Knapp.

  • http://www.raiders.com Raider O

    TP!!!!

  • Raider 925 East Bay

    LOL yes go TP6

  • EMRaiders

    Yay! A first! Good throw too.

  • J Hill

    Alex7,

    You never saw a TP6 game, lol.

  • RaidO

    TP!

  • http://www.raiders.com Raider O

    Trade CP!! We don’t need him.

    TP!!!!!!!!!

  • RockyMountainRaider

    Same play as the one agaisnt tye lions

  • Raider 925 East Bay

    alright pryor ~ check him he wants his play coming in fast too!

  • 303Raider

    TP6!!

  • dr_robert

    Razzle dazzle all the time!

  • John David Booty

    Nice touch on these passes by TP.

    This man can be good. Haters need to quit. The rest will come down to who is calling the shots.

  • http://goducks.com RaiderDuck

    So would everybody like DA to hire as our new OC? I’m hoping for either Pete Carmichael or Chris Ault.

  • http://www.RAIDERS.com Back-n-Black

    here we go!!!

    Pryor is en fuego!!!

  • RaidingTexas

    Well, Pryor does buy more time for the receivers to get open. No question. Palmer can’t do this.

    We’ll see how this plays out.

  • fingers

    Jackasspuria… Exactly… But ( Moore)if he’s gonna be a return man he better get it or the dumbass staff better put someone back there that does get it

  • CDERaider

    TP has a wicked pump fake! He looks solid so far.

  • http://www.raiders.com KoolKell

    MistaBrown Says:
    December 30th, 2012 at 1:50 pm

    Does DA have to tell them to get off the field after the FG. Do they not know ?

    WTF did I just see!
    ===============================
    Put your bong down, and you’ll know, dumbass.

  • EMRaiders

    Dont f it up now raiders…

  • VanHeathen30

    TP got me thinking about his running now…

  • jackasspuria

    Are there Goodson plays and McFadden plays?

    Goodson has run better in the Knapp-Time offense than DMC all year.

  • The_Civilian_James_Trapp

    Alex7 Says:
    December 30th, 2012 at 1:54 pm
    lol jump passes.

    =======

    that are on the mark

  • http://repealitnow.org MistaBrown

    Pryor hasn’t played much so I hate to get to giddy but this kid has skills. Wether he can put it all together is another story but I like what I see so far.

  • VanHeathen30

    Moving th chains…

  • dr_robert

    U guys are hilarious

  • http://www.raiders.com Raider O

    TP!!!!

    Get us our 1st TD in 3 games!!
    Let’s go TP!!!!

    The way of the Buckeye!!

  • The_Civilian_James_Trapp

    RaiderDuck Says:
    December 30th, 2012 at 1:56 pm
    So would everybody like DA to hire as our new OC? I’m hoping for either Pete Carmichael or Chris Ault.

    ========

    How about Gruden with Pryor?

  • http://goducks.com RaiderDuck

    If Pryor does well this game, do we trade CP?

  • Dakota

    lets go D

  • severeraiderz

    Lmao at the TP haters. I bet they say they were rooting for him all along smh