0

You think the TCB is bad…

Well maybe you’re right, but try as I have in recent months, the Argus and the Beat still failed to make the list for most hilariously incompetent newspaper mistakes.

Click here to read them.

Here are a couple of sneak previews:

Best Headline Error
The American Family Association’s OneNewsNow site has a standard practice of using the word “homosexual” instead of “gay.” They even set up a filter to automatically make the change. This didn’t serve ONN well when a sprinter named Tyson Gay made news at the U.S. Olympic track and field trials. He suddenly became Tyson Homosexual when the site’s filter got a hold of an AP story:

 

Typo of the Year
The Valley News, a newspaper distributed in Vermont and New Hampshire**, committed what many journalists and editors would agree is just about the most embarrassing typo possible: it misspelled its own name on the front page. Behold:

Here’s the resulting Editor’s Note:

Matt Artz

  • Brian

    Lollerskates!